söndag 16 januari 2011

Planering

Ojojojoj....
Nästa vecka eller början på den därefter kommer grävarna!

Under tiden är det en hel del planering som krävs, en hel del tankar och funderingar som maler och maler och maler. Igår var vi till elOve för att skriva på ett papper ang byggel och annat. Sen var vi till Hedemora Mur & Kaminkultur för att bestämma oss för en braskamin. I samma affär finns också en inredningsbutik.... Ett gyllene tillfälle att kolla båda alltså =O

Vi drog en sväng förbi Kupolen på vägen hem och kollade in lampaffären där. Jag har sett en skitsnygg taklampa som jag gärna skulle vilja ha över köksbordet (vill helst ha två!). D sa bara " men ursäkta mig!" å jag tänkte "fasen, han gillade den inte"... sen kollade jag prislappen och fattade plötsligt varför! Fy tusan, den var skitdyr! Så det är bara att glömma, tyvärr. Fast man vet ju inte, det kan ju vara rea på den när det väl blir dags att handla :0

2 kommentarer:

  1. Hej min vän å så kul med den här bloggen!
    Nu har man chansen att hänga med lite i svängarna igen, fast en träff nu är nog ett måste. Synd att jag inte visste om din blogg tidigare, jag hade abslout velat se va de var ni sålde på loppis och blocket, tycker nämligen att du har så mkt fina saker och din stil är helt i min smak. Typiskt! Lycka till nu med allt och jag kommer med spänning att följa din blogg. Kramar i massor/ M

    SvaraRadera
  2. Aj då! Ska tänka på det till nästa gång ;-))

    SvaraRadera