tisdag 19 juni 2012

Sommarlov!!

Äntligen har dagen kommit! NU har jag sommarlov! 
Har inte bloggat på jättejättelänge... Har inte haft så mycket att skriva om egentligen mer än att det har varit fullt upp med så mycket. Tidigare i våras var jag väldigt, väldigt nära att gå in i den berömda väggen... Mådde verkligen piss! Men nu är jag på banan igen och det känns jätteskönt!
Nu väntar vi på att en grävmaskin med tillhörande maskinist ska komma och gräva på tomten så att vi kan göra en altan. Längtar verkligen efter att få sitta ute och njuta. I och för sig har ju inte vädret varit det bästa precis men jag tror att det snart kommer finfina sommardagar att njuta av. Då vill jag kunna sitta på min altan och dricka en kopp kaffe (eller varför inte ett glas vin) och bara njuta av att vara ledig!

Glad midsommar alla!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar